Perkara-perkara Basic dalam pekerjaan sehari-hari

Standard

Pembaca budiman,

Salam bahagia.

  1. Saya ingin mendapat feedback dari pembaca sekelian mengenai topik-topik atau perkara-perkara apakah yang tuan-puan lebih inginkan saya tulis sebagai perkongsian kita bersama yang boleh pula tuan-puan jadikan panduan asas (basic guide).
  2. Dalam pada itu, seperti biasa saya terus sedia menerima soalan, permasalahan, dan komen, atau perkongsian tuan-puan di sini. Saya akan jawab semampu saya, insya Allah.

Terima kasih.

Rahman

Leave a Reply

